Ασφάλιση Εξόδων Επισκευής

Ασφάλιση Εξόδων Επισκευής

Helvetia Schweizerische Versicherungsgesellschaft in Liechtenstein AG, που είναι εγγεγραμμένη στο Πριγκηπάτο του Λιχτενστάιν υπό τον αριθμό FL-0002.191.766-9, με έδρα το Vaduz (FL-9490) στην οδό Aeulestrasse 60 εξουσιοδοτημένο να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα βάσει της συμφωνίας ελεύθερων συναλλαγών και της κοινής αγοράς του ΕΟΧ (Ευρωπαϊκός Οικονομικός Χώρος). Η Financial Market Authority (FMA) είναι το εποπτικό όργανο που εποπτεύει τις δραστηριότητες της Ασφαλιστικής Εταιρείας στην Ελβετία και η Πολωνική Αρχή Χρηματοπιστωτικής Εποπτείας (KNF) στην Πολωνία.

  • Η Helvetia Schweizerische Versicherungsgesellschaft AG έχει άδεια λειτουργίας στον τομέα ασφάλισης ζωής, ακινήτων και αντασφάλισης
  • Η Helvetia Schweizerische Versicherungsgesellschaft AG διαθέτει άδεια βάσει της οποίας ασκεί την ασφαλιστική της δραστηριότητα στην Ελβετία, την Ευρώπη (συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Αυστρίας, της Ισπανίας, της Γαλλίας, του Πριγκιπάτου του Λιχτενστάιν) και στην Αμερική και την Ασία
  • Wagas A. σύμφωνα με τη Σύμβαση Πράκτορα με τη Helvetia Schweizerische Versicherungsgesellschaft AG, έχει το πληρεξούσιο για τη λειτουργία ασφαλιστικών προγραμμάτων και την εξόφληση απαιτήσεων εκ μέρους του
  • Η Helvetia Schweizerische Versicherungsgesellschaft AG σύμφωνα με τους οργανισμούς αξιολόγησης, η S&P έχει οικονομική βαθμολογία “A”.

Ποια οχήματα μπορούν να ασφαλιστούν;

Η ασφαλιστική προστασία καλύπτει μεταχειρισμένα οχήματα επιτρεπόμενου ολικού βάρους έως 3,5 τόνους, που έχουν έγκυρη τεχνική επιθεώρηση, τεθειμένα στην κυκλοφορία στους δημόσιους δρόμους, κατόχους ελληνικών αριθμών κυκλοφορίας:

  • ηλικίας έως 10 έτη (120 μήνες),
  • που έχουν έως 220 000 δυνηθέντα χιλιόμετρα,
  • αξίας έως 000€
  • τα οποία πουλήθηκαν για πρώτη φορά στο έδαφος της Ευρωπαϊκής Ένωσης
  • τα αναφερόμενα στον κατάλογο που δημοσιεύεται από EUROTAX GLASS

Ποια οχήματα δεν μπορούν να ασφαλιστούν;

  • αποκλεισμένα – ο κατάλογος αποκλεισμένων οχημάτων από την ασφάλιση βρίσκεται παρακάτω;
  • που χρησιμοποιούνται σε ράλι και αγώνες αυτοκινήτων, σε εδαφικό τουρισμό, σε αυτοκίνητα που δίνουν την ταχύτητα σε διαγωνισμούς (pace making),
  • χρησιμοποιημένα για την επικερδή μεταφορά (υπηρεσίες ταχυμεταφορών, μεταφορές επιβατών, ενοικιάσεις αυτοκινήτων)
  • ενοικιαζόμενα (rent a car), βραχυπρόθεσμη ενοικίαση αυτοκινήτων
  • που χρησιμοποιούνται ως φορτηγά μεταφοράς χρημάτων
  • που χρησιμοποιούνται στην αστυνομία, στο στρατό, τα πυροσβεστικά και συνοροφυλακή
  • εκμεταλλευόμενα για την εκμάθηση οδήγησης, ταξί
  • που χρησιμοποιούνται ασύμφωνα με τον προορισμό
  • στα οποία η ανάγνωση από τον ταχυμετρητή ή οδομετρητή δεν μπορεί να θεωρηθεί ως λεπτομερής λόγω της ανωμαλίας, αλλαγής, απενεργοποίησης, μη λειτουργίας ή διαγραφής τους από το όχημα
  • μη προσαρμοσμένα και μη εγγεγραμμένα για την κίνηση στους δρόμους
  • που έχουν τροποποιηθεί κατά τρόπο ασυμβίβαστο με τις οδηγίες του κατασκευαστή

Τι έγγραφα απαιτούνται για τη σύναψη της ασφάλισης

  • αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας
  • αντίγραφο τιμολογίου αγοράς

Μπορεί η ασφάλιση να συναφθεί από έναν οικονομικό φορέα ή από ένα πρόσωπο που ασκεί μια επιχείρηση;

Ναι. Ασφαλισμένος είναι το φυσικό, νομικό πρόσωπο ή μονάδα οργάνωσης που δεν είναι νομικό πρόσωπο, το οποίο έχει την νομική ικανότητα και που έχει την έδρα στο ελληνικό έδαφος.

Πότε μπορεί να συναφθεί η ασφάλιση;

Η ασφάλιση μπορεί να συναφθεί κατά την ημέρα αγοράς του οχήματος.

Εκδοχή ασφάλισης

Εκδοχή Basic – έως τα 5 έτη ή έως τα 10 έτη (120 μήνες) και/ή έως τα 220 000 χιλιόμετρα

Εκδοχή Comfort / Premium – έως 5 έτη (60 μήνες) και/ή έως τα 220 000 χιλιόμετρα

Ποσό ασφάλισης/Ασφάλιστρο

Η ασφάλιση συνάπτεται για την περίοδο 6 ή 12 μηνών. Το ασφάλιστρο πληρώνεται εφάπαξ και αφορά την ολόκληρη περίοδο προστασίας.

Ποσό ασφάλισης:

Τα ποσά ασφάλισης :

  • 1 250 ευρώ για τις ασφαλιστικές συμβάσεις στην εκδοχή Comfort
  • 2 500 , 5 000 και 10 000 ευρώ για τις ασφαλιστικές συμβάσεις στην εκδοχή

Premium

  • 1 000 και 2 000 ευρώ για τις ασφαλιστικές συμβάσεις στην εκδοχή Basic

 

Το ποσό ασφάλισης είναι το ανώτατο όριο ευθύνης για όλες τις ζημίες που προκλήθηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου ασφάλισης.

Κάθε φορά μειώνεται κατά το ποσό της καταβληθείσας αποζημίωσης μέχρι να εξαντληθεί τελείως.

Η ασφαλιστική προστασία περιλαμβάνει τις δραστηριότητες που σχετίζονται με τη εκμετάλλευση του οχήματος;

Όχι. Ασφαλιστική προστασία δεν περιλαμβάνει τους περιοδικούς ελέγχους καθώς και πράξεις ελέγχου, διάγνωσης, μέτρησης και τον καθαρισμό οποιωνδήποτε ομάδων. Δεν περιλαμβάνει επίσης τα αναλώσιμα και τα τεχνικά μέσα (καύσιμα, έλαια, υγρά φρένων κ.λπ.) και αντικατάσταση εξαρτημάτων και συγκροτημάτων του οχήματος που προκύπτονται από την χρήση του οχήματος.

O πελάτης είναι υποχρεωμένος να κάνει την τεχνική συντήρηση;

Προκειμένου να διατηρηθούν τα δικαιώματα βάσει της ασφαλιστικής σύμβασης, ο ασφαλιστής, ο ασφαλισμένος ή ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να εκτελεί όλες τις εργασίες επιθεώρησης και συντήρησης που έχουν ανατεθεί ή συνιστώνται από τον κατασκευαστή αυτοκινήτων σε συνεργεία επισκευής.

Σε ποιον θα καταβληθεί αποζημίωση;

Η αποζημίωση θα καταβληθεί απευθείας στον Ασφαλιστή ή στην εντολή του παραπάνω αναφερομένου συνεργείου επισκευής το οποίο έχει κάνει την επισκευή του οχήματος.

Τι να κάνετε σε περίπτωση ζημιάς;

Ο ασφαλισμένος ή ο οδηγός ή το πρόσωπο που λειτουργεί κατ’ εντολή τους υποχρεώνονται στην άμεση προσέλευση μαζί με το όχημα στο συνεργείο επισκευής μαζί με το έγγραφο ασφάλισης.

Η βλάβη μπορεί να αναγγελθεί σε κάθε συνεργείο επισκευών που είναι σε θέση να εκδώσει τιμολόγιο ΦΠΑ.

Η αναγγελία βλάβης από την ασφάλιση εκτεταμένης εγγύησης πρέπει να γίνει εντός διαστήματος

3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που δημιουργήθηκε βλάβη συμπληρώνοντας έντυπο αναγγελίας βλάβης και στέλνοντάς το στο Κέντρο Έγκρισης Ζημιών μαζί με το κοστολόγιο επισκευής, την επιβεβαίωση των περιοδικών επιθεωρήσεων και το αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας – πριν ξεκινήσει η επισκευή.

Που αναγγέλλονται ζημιές; Ζημιές αναγγέλλονται στο: Κέντρο Εγκρίσεις Ζημιών Τηλ: +30 2111983613

e-mail: claims.gr@wagas.eu

Απαιτούμενες πληροφορίες κατά τη στιγμή της αναγγελίας ζημίας:

  • Όνομα και επώνυμο, ονομασία εταιρείας, διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail, αρ. δελτίου ταυτότητας/ΑΦΜ,
  • Αριθμός κυκλοφορίας,
  • Αριθμός πλαισίου,
  • Αριθμός ασφαλιστηρίου εξόδων επισκευής του οχήματος,
  • Ημερομηνία βλάβης.

Ποια έγγραφα απαιτούνται για την αναγγελία βλάβης στο Κέντρο Έγκρισης Ζημιών;

  • συμπληρωμένο έντυπο αναγγελίας ζημιάς/βλάβης
  • κοστολόγιο επισκευής
  • επιβεβαίωση των περιοδικών επιθεωρήσεων
  • αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας
  • αντίγραφο του ασφαλιστηρίου

Τα έγγραφα πρέπει να παραδοθούν στο Κέντρο Εξουσιοδότησης Ζημιών πριν ξεκινήσει η επισκευή.

Μεταφορά Ασφάλισης Εξόδων Επισκευής σε νέο ιδιοκτήτη

Στην περίπτωση, όπου ο Ασφαλισμένος κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της ασφαλιστικής προστασίας θα πουλήσει το όχημα, το Ασφαλιστικό Ίδρυμα θα προστατεύει τον αγοραστή του οχήματος, υπό την προϋπόθεση ότι ο αγοραστής θα εκπληρώσει μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του οχήματος τους όρους για τους οποίους γίνεται ο λόγος, που αναφέρονται στην ενότητα που περιγράφει αυτοκίνητα που μπορούν να ασφαλιστούν.

Η συνολική διάρκεια προστασίας που χορηγείται από τον ασφαλιστή του πωλητή στον επόμενο αγοραστή του οχήματος διαρκεί τόσο, όσο η περίοδος για την οποία αγοράστηκε το ασφαλιστήριο.